cerita aku bukan pasal lelaki ,
tapi pasal kawan yang tak pernah nak menghargai :D

April 6, 2014

perhaps !!


Assalamualaikum , again and again aku nak cerita pasal kawan aku . tak habis-habis dengki ngan aku . kesian , takpe la kalau kau bahagia ngan diri kau . lagipun kau bukan ada kawan yang betul-betul nak kawan ngan kau pun . HIPOKRIT je semua . kau tahu orang tak suka kau tapi tak ambil tahu kan ? TAK MALU langsung , apa jenis manusia la kau nih ? aku just harap nanti Allah balas balik apa yang kau buat kat aku sekarang . Let wait and see ! aku malas je layan , if one day sabar aku hilang jangan salahkan aku muka kau pecah . ingat aku tak berani , aku just sabar sebab aku diajar sabar itu separuh dari iman. yes , aku tahu semua yang aku kenal tuh tikam aku dari belakang tapi aku tak terhegeh-hegeh macam kau . kau ingat kau tuh perfect 10 , takde silap . just accept each other la oi ! jangan cari silap orang , betulkan kelemahan kau dulu la perempuan . semua orang kau nak jugde . itu tak kena , ini tak kena . malu la dengan perangai tak senonoh kau tuh  . kau buatlah apa kau suka , hasut la satu sekolah sekali pun , aku dah tak kesah cuma aku still hairan kenapa kau cari kesilapan aku even kau tahu tuh salah kau . jangan anggap aku bodoh tak tahu apa-apa , aku tahu apa yang patut dan tak patut . just think of yourself la . cantikkan diri kau dulu sebelum mengata orang , perfectkan diri dulu sebelum nak jugde orang . fikirkan perasaan orang sebelum nak kata apa-apa . let do our own business la . aku tahu , kau tahu dan semua orang tahu ! perhaps ONE DAY aku boleh tengok kau rasa apa yang aku rasa sekarang dan masa tuh aku akan ketawa tengok kau macam tuh. perhaps !

No comments:

Post a Comment