cerita aku bukan pasal lelaki ,
tapi pasal kawan yang tak pernah nak menghargai :D

April 13, 2014

percaya

Assalamualaikum . kalau aku jadi seperti mereka , aku pun pilih yang sama . good job ! siapalah aku yang kenal mereka hampir 5 tahun tak setanding dengan dia yang kenal baru setahun . aku just terasa , itu je . nak juga kawan datang tanya kenapa aku bersedih , asyik aku je . tak ragu-ragu pun nak pilih dia . lebih baik aku tak kenal lagi bagus . sedih ! aku cuba untuk tidak layan perasaan aku tapi lama-lama aku bosan untuk pujuk diri sendiri dan katakan everything will be okay . it's too tough . kenapa layan aku begitu ? aku dah bosan dengan kawan yang asyik cari kesilapan aku everytime . mereka tak pernah tanya keadaan aku disebabkan dia tuh . bila mereka sedih , menangis siapa diorang cari . AKU ! Tapi kenapa susah nak hargai aku yang dah lama kenal kau ? aku tahu kekadang perangai aku teruk tapi kau pun ada juga perangai yang buat semua benci . kalau kau tahu perangai dia , kau akan menyesal sebab pulaukan aku . aku dah masak dengan orang begini . cukup sekali ! 




kata seorang rakan ;
Apa yang paling sakit ialah aku percaya yang dia takkan 
tinggalkan aku 

Akhirnya dia ditinggalkan juga ,
Disini yang paling sakit bukanlah rasa ditinggalkan 
tapi rasa percaya itu 

No comments:

Post a Comment