cerita aku bukan pasal lelaki ,
tapi pasal kawan yang tak pernah nak menghargai :D

April 16, 2014

Dulu

Aku terfikir apa yang buat kau tak nak dengan aku ? Dulu , benci kau pada dia tak dapat nk gambarkan . tapi sekarang dah macam isi dan kuku aku tengok . salah aku apa ? merajuk ? aku merajuk tapi aku yang minta maaf pada kau . sebab aku tak nak kita bermusuhan . agaknya aku salah nilai kau kawan . jika berkawan dengan aku satu masalah , kenapa kau layan aku ? cakap je kat aku yang kau tak suka aku . DONE ! tak akan ada yang sakit hati macam nih . aku boleh tengok seronoknya kau bila dengan dia . tak seperti kau dengan aku , bermasam muka . oh , mungkin aku yang terlalu emosi . Dulu , setiap pagi aku yang dicari untuk membantu tapi sekarang aku berasa diperbodohkan kawan sendiri . cukuplah aku gembira tengok kau bahagia dengan kawan kau yang baru . Aku just nk kau rasa apa yang aku rasa . sayangnya perangai kau sekarang buat aku kenal diri aku . mungkin bagus juga aku tak kawan dengan kau , dosa pun makin kurang . yelah setiap hari ada je nak mengumpat . ingatlah kalau kau fikir kau tuh Cik PERFECT 10 , tu salah . Balasan Allah sentiasa ada bersama kau . aku tak boleh judge kau and aku sentiasa mendoakan kau SETIAP HARI . hina orang tuh , hina orang nih . mungkin aku patut tunjuk cermin depan kau , baru kau sedar kau cantik ke tidak . sakit ! tu je aku boleh ungkap apa yang aku rasa sekarang .ONE DAY kalau kau rasa apa yang aku rasa dan kau terhegeh-hegeh kat aku , masa tuh aku akan senyum sinis kat kau .

No comments:

Post a Comment