cerita aku bukan pasal lelaki ,
tapi pasal kawan yang tak pernah nak menghargai :D

April 28, 2014

biar

Assalamualaikum .
 Sakit . Semua orang pernah alami tapi yang paling sakit ialah hati . kadang-kadang kita tak boleh nak ungkap macam mana sakitnya hati kita . same goes to me . apa yang rasa sekarang tak boleh nak gambarkan . Ya Allah , kenapa kenapa kenapa ? hanya satu soalan yang  aku nak jawapannya . rasa tak adil pun ada tapi actually tak baik sebenarnya . kenapa hanya aku yang rasa ? kenapa bukan diorang yang hati  busuk ? kenapa aku yang perlu bersedih sedangkan mereka gembira melihat aku sengsara ? bodohnya aku!! sakit !! . kalaulah aku ikut cakap umi suruh pindah sekolah , benda nih takkan jadi macam nih . KALAU . apa yang aku buat kat diorang ? Ya Allah , kau tahu apa hikmahnya ,jadi sabarkan aku dalam menempuh dugaanMu .  

No comments:

Post a Comment